مراحل انتخاب و خرید آسانسور

امنیت آسانسور در حین خرید

در مراحل انتخاب و خرید آسانسور باید به امنیت آسانسور، داشتن استانداردهای امنیتی مهم، داشتن مجوز برای شرکتی که مشغول به فروش و نصب آسانسور می باشد باید توجه کنیم.

در زمان انتخاب و خرید آسانسور، باید آسانسور را بر اساس نوع آسانسور (کششی، هیدرولیکی، وینچی، مغناطیسی ) و با توجه به شرایط مکانی که قرار است آسانسور در آن نصب شود انتخاب کنیم.

توجه به اجزاء آسانسور در حین خرید

در هنگام خرید آسانسور باید به موتور آسانسور، کابین آسانسور، وزن آسانسور داشت و محیطی که آسانسور در آن نصب می شود دارای موتور خانه، چاه آسانسور و چاهک می باشد و در هنگام خرید آسانسور، توجه کردن به تناسب دستگاه آسانسور، با تعداد طبقات ساختمان می باشد.

استاندارد های یک آسانسور با کیفیت

یک آسانسور با کیفیت دارای استانداردهای لازم می باشد و این استاندادها شامل: ارتفاع، جمعیت ساختمان، کیفیت قطعات، حجم ترافیک، نحوه نصب و کنترل و بازرسی دائم از تجهیزات می باشد. در هنگام مرحله انتخاب و خرید آسانسور، زمانی که به این استانداردها توجه کنیم آسانسوری با کیفیت و کمترین مشکل را در ساختمان خود خواهید داشت.

اولین ملاک برای خرید آسانسور چیست؟

اولین ملاک برای خرید آسانسور، این است که ببینید که شرکتی که قرار است از آن آسانسور خرید کنید دارای مجوز طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع و معادن را دارد؟ و یا گواهی عضویت در سندیکای آسانسور را دارد یا خیر؟ گواهی عضویت در سندیکا ثابت می کند که شرکت فروشنده، در کلاسهای آموزش مباحث مربوط به آسانسور، شرکت کرده و موفق به دریافت مجوز شده و دارای یک سری امتیاز است.

یکی دیگر از مهم ترین راههای تشخیص یک شرکت مناسب برای خرید آسانسور، سابقه تاسیس، تعداد پروژه ها، تعداد کارمندان و بازدید از پروژه های آن شرکت می باشد. در مرحله انتخاب و خرید آسانسور، قبل از خرید آسانسور، فروشنده باید مشاوره لازم را در خصوص سرعت، ظرفیت، کاربری و … را به مشتری ارائه دهد تا خریدار با شناخت کافی نسبت به مزیت ها و معایب دستگاه مورد نظر، قدرت انتخاب صحیح تری داشته باشد.

امتیاز دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =