اهمیت سرویس های دوره ای آسانسور

اهمیت سرویس های دوره ای آسانسور


[vc_row][vc_column][vc_separator style=”shadow”][vc_column_text]

اهمیت سرویس‌های دوره‌ای آسانسور

اهمیت سرویس‌های دوره‌ای آسانسور زمانی مشخص می شود که در یک زمان نامشخص و غافلگیرانه با مشکلی در آسانسور روبرو شویم که عواقب و فرجام های گاها بسیار بدی برای ما داشته باشد. 

آسانسورها از زمان ابداع و راه اندازیشان زندگی انسان‌ها را بسیار راحت‌تر کرده اند

از این تکنولوژی ساخت در صنایع گوناگون نیز بهره‌برداری می‌شود.

گونه‌های مختلف آسانسورها باعث کاربرد بسیار گسترده آن شده‌اند.

اما تا به حال حوادث بسیار گوناگونی را نیز شاهد بوده‌ایم که به علت نقص در سیستم عملکرد آسانسورها رخ داده است پس باید به دنبال راهی برای کاستن ریسک اتفاقات خطرناک باشیم.

بهترین گزینه‌ای که تمام متخصصین به آن باور دارند سرویس و نگهداری صحیح آسانسور می‌باشد که در این مقاله به یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های سرویس و نگهداری یعنی انجام سرویس‌های دوره‌ای می‌پردازیم.

امروزه با رشد جمعیت و توسعه فضای شهری ، اکثر ساختمان ها بالای سه طبقه بوده و نیازمند آسانسور هستند. 

وجود آسانسورها در ساختمان ها ، طبیعتا در صورت عدم رعایت استاندارد ها و موارد ایمنی سبب بروز اتفاقات مختلف و گاه ناگوار خواهد بود.

این اتفاقات که در سالیان گذشته آمار بسیار بالائی را به خود اختصاص داده بود ، با گذشت زمان توجه نهاد های مختلف را به خود معطوف نمود تا قوانین  و استانداردهای متعدد جهت بررسی وضعیت آسانسور ها وضع گردد. 

از طرفی تنها وضع قوانین ، بدون نظارت مستمر کارساز نبوده ، و امروزه بهترین راهکار کاهش مشکلات و حوادث ، سرویس های دوره ای منظم می باشد.

سرویس های دوره ای منظم ، علاوه بر پیشگیری از بروز بسیاری از حوادث ناگوار و عواقب آن ها ، میتواند هزینه های جانبی آسانسور را کاهش داده و از تعمیرات بعدی نیز جلوگیری نماید. 

شرکت اوج پیمای آتیس ، به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در ارائه خدمات آسانسور ، شامل تولید و ساخت آسانسور ، نصب و راه اندازی آسانسور و تزئینات و بازسازی آسانسور و ارائه  سرویس دوره ای در کشور و شهر تهران ، با نیروهای مجرب و سالها سابقه آماده ارائه خدمات گسترده ، به شهروندان گرامی می باشد.[/vc_column_text][vc_cta h2=”خدمات سرویس دوره ای آسانسور آتیس” txt_align=”center” add_button=”bottom” btn_title=”02144032320″ btn_style=”gradient-custom” btn_gradient_custom_color_1=”#1697b4″ btn_gradient_custom_color_2=”#fed100″ btn_size=”lg” btn_align=”center” btn_button_block=”true” btn_link=”url:tel%3A%2F02166560069|||”]

شرکت اوج پیما آتیس ، ارائه دهنده بهترین خدمات سرویس آسانسور در تمامی مناطق تهران با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

[/vc_cta][cz_gap height=”60px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سرویس دوره‌ای چیست؟

سرویس دوره‌ای آسانسور عبارت است از بازبینی تمام قطعات و کسب اطمینان از سلامت کلی آسانسور. سرویس آسانسور که درباره میزان اهمیت آن و نقش آن در پیشگیری از خطرات احتمالی گفته شد باید توسط شخصی انجام شود که تجربه و مهارت لازم را برای بررسی و متوجه شدن کوچک‌ترین ایراد را داشته باشد. شرکت اوج پیمای آتیس با به کارگیری تعمیرکار آسانسور ماهر و تضمین کیفیت کار انجام شده آن‌ها تمام تلاش خود را در راستای اجرای سرویس دوره‌ای به بهترین شکل می‌کند.

مراحل انجام سرویس دوره‌ای

هریک از قطعات آسانسور دارای یک عمر مفید می‌باشد که باید پیش از خراب شدن و نیاز به تعمیر متوجه ایراد شد و نسبت به تعویض و یا تعمیر آن قطعه هرچه سریع‌تر اقدام کرد. این مهم تنها با انجام سرویس‌های دوره‌ای به موقع امکان‌پذیر است که تک تک قطعات مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مهم‌ترین نکته در انجام سرویس‌های دوره‌ای این است که باید هر ماه انجام گیرد تا به بهترین شکل از مزایای آن بهره‌مند شد و کمتر نیاز به تعمیرات آسانسور پیدا خواهید کرد.

تعمیرکار آسانسور در اولین قدم از مراحل سرویس دوره‌ای آسانسور اقدام به بررسی قطعات و روانکاری آن‌ها می‌نماید. مراحل چک لیست تعمیر و نگهداری آسانسور که هر ماه باید بررسی شود توسط کارشناس انجام می‌شود. برخی قطعات حیاتی آسانسور باید پیش از آن که کوچک‌ترین آسیبی ببینند تعویض شوند که تشخیص زمان تعویض آن نیز توسط تعمیرکار آسانسور انجام می‌گیرد.

در صورتی که در مرحله بررسی قطعات، کارشناس متوجه عیب و ایرادی بشود نیاز به بررسی دقیق قطعه دارد تا متوجه شود میزان عیب و دلیل آن چیست تا بتواند تشخیص درستی بدهد. پس از عیب‌یابی و رفع آن با تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب دوباره باید عملکرد آسانسور مورد بررسی قرار بگیرد تا از رفع شدن مشکلی که پیش آمده بود مطمئن شده و آسانسوری بدون هیچ ایرادی را در اختیار استفاده کنندگانش قرار دهیم.

بسیاری از ادارات و حتی ساختمان‌های مسکونی وجود دارند که هیچ توجهی به انجام سرویس‌های دوره‌ای آسانسور ندارند!

و تنها زمانی اقدام به تعمیرات آسانسور می‌کنند که مشکل به‌وجود آمده در آسانسور را خودشان متوجه شوند !!

و این افراد با این سهل انگاری خود جان همه افراد استفاده کننده از آسانسور را به خطر می‌اندازند و آن زمان متوجه اهمیت سرویس‌های دوره‌ای آسانسور خواهند شد. 

همواره باید تلاش کرد تا پیش از آن که آسانسور دچار مشکل جدی شود از آن پیشگیری کرد.

برای قسمت موتور و گیربکس آسانسور نیز در هنگام انجام سرویس دوره‌ای باید مواردی را مورد بررسی قرار داد

که با توجه به چک لیست تعمیر و نگهداری می‌تواند متفاوت باشد اما مواردی که در هر دوره بازدید باید بررسی شوند به صورت کلی  عبارتند از:

سرویس منظم موتور و تمیز کاری موتور، تعویض روغن موتور آسانسور، تنظیم فک ترمزها و تعویض لنت ترمز آسانسور در صورت نیاز که بررسی این موارد تضمین کننده کارکرد بهینه و ایمن آسانسور می‌باشد.

ممکن است در نگاه اول انجام ندادن سرویس دوره‌ای و درخواست تعمیر تنها در زمان خرابی از نظر اقتصادی به‌صرفه به نظر برسد

اما بی‌توجهی به سلامت آسانسور می‌تواند مشکلاتی فراتر از این‌ها به‌وجود بیاورد

و حتی ممکن است به دلیل بی‌توجهی‌ها، موتور آسانسور دچار آسیب شده باشد که هزینه‌های بسیار سنگینی را به شما تحمیل خواهد کرد.

خدمات سرویس دوره‌ای شرکت اوج پیمای آتیس

گروه اوج پیمای آتیس با بهره‌مندی از کارشناسان بسیار مجرب آماده خدمت‌رسانی و حفظ ایمنی شما عزیزان در استفاده از آسانسور می‌باشد.

کادر این مجموعه در کمترین زمان در محل بررسی حاضر شده و تمامی اجزای آسانسور را با دقت بررسی می‌کنند و اقدامات لازم را در جهت کسب اطمینان از کارکرد ایمن آسانسور انجام خواهند داد.[/vc_column_text][cz_gap][vc_btn title=”همین الان با مشاوران مجموعه اوج پیمای آتیس صحبت کنید 02144032320″ style=”gradient” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:tel%3A%2F02166560069|||”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][cz_gap height=”72px”][vc_single_image image=”4490″ img_size=”563*424″ alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

آیا سرویس دوره ای آسانسور به معنی تعمیر آسانسور است؟

قبل از هرچیزی خوب است که مفهوم سرویس دوره ای آسانسور را بدانیم و آن را از واژه تعمیر مجزا کنیم !! چرا که سرویس اگر چه میتواند شامل تعمیر هم باشد اما به معنای گسترده تعمیر نیست. 

به عبارتی یک آسانسور سالم و بدون نیاز به تعمیر ، هم نیاز به سرویس دارد . 

که این سرویس باید به صورت دوره ای و منظم در بازه های زمانی تعریف شده انجام بشود تا نسبت به شناسایی مشکلات و کاستی ها اقدام شده و در صورت نیاز تعمیر نیز انجام می شود. 

و گاه البته نیازی هم به تعمیر نخواهد بود اما مهر سلامت و اطمینان خاطر جهت سلامت مسافران در آن بازه زمانی تائید خواهد شد. 

همینطور سرویس دوره ای سبب خواهد شد که از بروز مشکلات و آسیب های نافرجام و گاها بدون جبران جلوگیری شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نحوه ی انجام سرویس و نگهداری آسانسور :

سرویس و نگهداری آسانسور توسط سرویس کار مربوطه و بر اساس چک لیست از قبل مشخص که توسط سندیکای آسانسور و پله برقی ایران منتشر شده ، انجام می شود.

فرایند سرویس و نگهداری بر اساس فعالیت مد نظر ، در بازه های ماهانه یا سالانه برنامه ریزی می شود.

و توسط سرویس کار آسانسور انجام خواهد شد تا بتواند سلامت و صحت عملکرد آسانسور را ضمانت کند.

سرویس کار آسانسور بعد از چک نمودن موارد موجود در لیست ، گزارشات حاصله را با ذکر تاریخ مکتوب نموده و ارائه می دهد.

این کار علاوه بر مستند کردن وضعیت فعالیت ها ، سبب می شود در صورت بروز مشکلات یا رخدادهای بعدی وضعیت آسانسور قابل بررسی و نظارت باشد.

شرکت اوج پیمای آتیس ، با  شناخت اهمیت اهمیت سرویس‌های دوره‌ای آسانسور اقدام به عقد قرار داد مشخص ،

با ذکر بازه زمانی و فعالیت های مورد نیاز ، به ارائه خدمات سرویس دوره ای آسانسور در زمان مشخص و طبق قرارداد و بر اساس چک لیست سندیکای آسانسور و پله برقی ایران می نماید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][cz_gap][cz_gap][vc_single_image image=”4485″ img_size=”614*493″ alignment=”center” css_animation=”fadeInUp”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator style=”shadow”][cz_gap height=”60px”][vc_column_text]

ارائه گزارشات بازدید آسانسور :

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][cz_gap height=”60px”][cz_gap height=”60px”][vc_empty_space][vc_column_text]پس از هر بار انجام سرویس دوره ای آسانسور

به دلیل اهمیت سرویس‌های دوره‌ای آسانسور ، متخصصان مجرب مجموعه اوج پیمای آتیس ، گزارشات منظم و دقیق از روند کار را ارائه  میکنند.

در تصویر روبرو ، یک نمونه از فرم های بازدید آسانسور را مشاهده می کنید.

این فرم ها به مستند شدن بازدید ها ، و ارائه گزارشات برای بازدید های بعدی جلوگیری می کند.

علاوه بر آن در صورت بروز مشکل و یا خرابی ، به متخصصین در شناسایی علت کمک می کند.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_gallery interval=”3″ images=”4531″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4501″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”zoomInRight”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

مزایای سرویس دوره ای آسانسور چیست ؟

همانطور که میدانید ایمنی در استفاده از آسانسور اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا که با جان مردم سروکار دارد. 

سرویس دوره ای آسانسور ، یکی از موارد تضمین کننده دست یافتن به ایمنی و افزایش ایمنی آسانسور می باشد.

با سرویس های دوره ای همان طور که در پاراگراف بالا گفته شد ، امکان خرابی های بزرگ کاهش یافته و مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن قابل حل خواهد بود. 

با رفع مشکلات قبل از تبدیل شدن به خرابی های گسترده ، طول عمر آسانسور نیز افزایش خواهد یافت. [/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap][vc_separator style=”shadow”][vc_column_text]

در سرویس آسانسور چه مواردی بررسی می شود؟

آسانسور از چندین بخش اساسی مانند موتور و چاهک و کابین ساخته می شود که هر کدام دارای جزئیات و متعلقات خود هستند. 

اهمیت سرویس‌های دوره‌ای آسانسور ازین جهت است که به بررسی تمامی قسمت های آسانسور خواهده پرداخت. 

به صورت کلی فرایند سرویس و بازدید دوره ای شامل بخش های زیر می شود :

  • نظارت و سرویس بخش موتورخانه و جزئیات مربوطه 
  • نظارت و سرویس بخش موتورها و جزئیات مربوطه 
  • نظارت و سرویس درب های آسانسور و جزئیات مربوطه
  • نظارت و سرویس بر چاهک آسانسور و جزئیات مربوطه

که در ادامه به تفصیل هرکدام را بیان میکنیم.[/vc_column_text][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اهمیت نظارت و سرویس بخش موتورخانه و جزئیات مربوطه 

یکی از مهم ترین بخش های آسانسور در ساختمان ، بخش موتورخانه می باشد که صحت عملکرد این بخش نقش اساسی در کارائی و کارکرد سیستم آسانسور خواهد داشت .

بنابر این اهمیت سرویس‌های دوره‌ای آسانسور ؛ شامل سرویس و نگهداری این بخش خواهد بود.

و بیشترین زمان سرویس کاران نیز در بررسی این بخش سپری خواهد شد و طبعا هزینه بیشتری را نیز به خود اختصاص می دهد. 

سرویس این بخش شامل بررسی لنت های ترمز و تنظیم کفشک های ترمز ، مگنت ترمز ، بازدید و بررسی فلکه های اصلی و هرزگرد ، بازدید روغن الکتروموتور گیربکس ، بررسی و بازدید از کوبلینگ های انکودر موتور و …. می باشد. [/vc_column_text][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4506″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”zoomInRight”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

اهمیت سرویس کابین آسانسور:

سرویس کابین آسانسور به صورت سیستماتیک با سایر اجزای آسانسور فعالیت می کند و عملکرد ناصحیح هرکدام از بخش های آن میتواند عملکرد سایر بخش ها را با اختلال روبرو کند. 

 سرویس کابین آسانسور نیز از لحاظ عملکرد وضعیت کشش سیم بکسل و صحت عملکرد آن ، بررسی  عملکرد صحیح کلیه کلید ها از جمله  کلید قطع کن پاراشوت ، کلید های زنگ اضطراری و روشنایی اضطراری ، جعبه رویزیون  و کلید های مربوطه ، سوئیچ اورلود ، تنظیم درب ها و چک کردن مکانیسم سردرب کابین ها و عملکرد مگنت درب بازکن و بررسی اتصالات درب کابین به سقف و نهایتا بحث امنیت و نظافت کابین را شامل می شود. [/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

اهمیت سرویس موتور آسانسور :

با توجه به تفاوت های ماهیتی در اجرای انواع آسانسور و مدل های موتور آن ها ، نوع بررسی و سرویس آن نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. 

اما به صورت کلی بخش های زیر تشکیل دهنده نظارت بر موتور آسانسور می باشد :

  • بررسی انواع اتصالات بخش موتوری مانند ترمینال فرمان و قدرت
  • بررسی رله ها و کنتاکتور
  • بررسی سیستم ضربه گیر شاسی موتور
  • بررسی سیستم برق و روشنایی 
  • بررسی تابلو فرمان 
  • بررسی و تست سیم بکسل ها
  • بررسی عملکرد ترموستات و فن 
  • بررسی کلی بخش موتوری از لحاظ عملکرد و موارد مشکوک یا صداهای اضافی 
  • بررسی عملکرد گاورنر
  • بررسی وضعیت پیچ و مهره ها و گریس کاری محل های مورد نیاز 
  • بررسی تهویه 

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][cz_gap][cz_gap][vc_single_image image=”4510″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”fadeInUp”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][cz_gap][vc_single_image image=”4506″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”zoomInRight”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][cz_gap][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

اهمیت سرویس کابین آسانسور:

سرویس کابین آسانسور به صورت سیستماتیک با سایر اجزای آسانسور فعالیت می کند و عملکرد ناصحیح هرکدام از بخش های آن میتواند عملکرد سایر بخش ها را با اختلال روبرو کند. 

 سرویس کابین آسانسور نیز از لحاظ عملکرد وضعیت کشش سیم بکسل و صحت عملکرد آن ، بررسی  عملکرد صحیح کلیه کلید ها از جمله  کلید قطع کن پاراشوت ، کلید های زنگ اضطراری و روشنایی اضطراری ، جعبه رویزیون  و کلید های مربوطه ، سوئیچ اورلود ، تنظیم درب ها و چک کردن مکانیسم سردرب کابین ها و عملکرد مگنت درب بازکن و بررسی اتصالات درب کابین به سقف و نهایتا بحث امنیت و نظافت کابین را شامل می شود. [/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][cz_gap][vc_column_text]

اهمیت سرویس چاه آسانسور :

سرویس چاه آسانسور به دلیل قرار گرفتن اتصالات ابتدا و انتهای زنجیر جبران ، شامل طناب کنفی ، ادوات مکانیکال ، ریل های کابین و وزنه ، تراول کابل و ریل های راهنمای کابینت و سایر ملزومات اهمیت پیدا می کند. 

علاوه بر سرویس موارد بالا ، باید نسبت به بررسی وضعیت بتن سقف چاه و ایجاد رطوبت اندک در کف چاله و شستشوی کنتاکت قفل اقدام نمود. 

بررسی و سرویس کلیه میکروسوئیچ ها و تمیز کاری آهنرباها نیز در این بخش سرویس کاری اهمیت پیدا خواهند کرد. [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][cz_gap][vc_single_image image=”4515″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”fadeInUp”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اهمیت سرویس‌های دوره‌ای آسانسور در بازه های زمانی مشخص

اهمیت سرویس‌های دوره‌ای آسانسور وابسته به مدت زمان اجرای آن نیز می باشد.

فعالیت های مشخص شده در چک لیست سرویس کاری آسانسور ، به دلیل ماهیت فعالیت ها در بازه های زمانی مختلفی باید انجام شوند. 

برخی فعالیت ها نیاز به بازه های کوتاه مدت و برخی بلند مدت تر و حتی سالیانه خواهند داشت. 

اکثر موارد ذکر شده در بالا ، شامل بازرسی و بررسی موتور خانه ، موتور آسانسور ، چاهک و کابین به صورت ماهانه انجام می پذیرند. 

اما برخی از فعالیت ها به صورت سه ماهه و سالانه انجام میشود که به ذکر آن ها می پردازیم [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

فعالیت های سه ماهه :

تمامی فعالیت های مربوط به روغن کاری ، آچارکشی اتصالات و نظافت شامل روغن کاری لولا ها ، نظافت فن ها (فن کابین ، فن موتور ، فن اتاقک) و … به صورت سه ماهه خواهد بود. 

فعالیت های سالیانه : 

برای تعویض روغن گیربکس یا روغن دنده نیازی به اقدام زودتر از یکسال نیست و در پایان سال می توانید آن را انجام دهید. 

نظافت ریل ها با گازوئیل و شوینده ها پس از یک سال ضروری به نظر می رسد. هم چنین سایرفعالیت های نظافت از موتور و گیربکس ، تابلو فرمان و تابلو برق و اتاقک موتورخانه و روی کابین و چاهک آسانسور  نیز پس از یک سال باید انجام شود.

متغیر بودن دوره ی سرویس و نگهداری بر اساس کاربرد آسانسور :

با وجود اینکه موارد زمان بندی به صورت کلی ذکر شد ، اما این نکته حائز اهمیت است که موارد مطروحه ، یک قانون کلی نمی باشد چرا که 

نوع کاربری اسانسور 

و میزان تردد 

دو عامل مهمی هستند که میتوانند بر مدت زمان دوره ی سرویس آسانسور تاثیر گذار باشند و آن را تغییر دهند.

شرکت آتیس با بررسی تمامی این موارد و ارائه مشاوره هدفمند و تخصصی به مشتریان عزیز ، بهترین بازه زمانی را مطابق کاربری آسانسور و میزان تردد به شما پیشنهاد خواهد داد. [/vc_column_text][cz_gap][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

سرویس و نگهداری آسانسور در تمامی مناطق تهران 

شرکت اوج پیمای آتیس با دارا بودن نیروهای مجرب و با سابقه ، سالهاست که در اکثر مناطق تهران به ارائه خدمات مختلف مانند تولید و ساخت آسانسور ، نصب و راه اندازی آسانسور ، سرویس های دوره ای آسانسور می پردازد. 

خدمات ما در تمامی محلات تهران ، از جمله تهرانپارس ، سعادت آباد ، میرداماد ؛ جمهوری ، مقدس اردبیلی ، پیروزی ، مجیدیه ، ستارخان  ، امیرآباد ، بهارستان ؛ اشرفی اصفهانی ، نارمک ، ونک ، پونک ، فاطمی ، مولوی ، شوش ، ولیغصر ، شهران ، پاسداران ، فرمانیه ، آریا شهر ، منیریه ، سعدی ، لویزان ، گیشا ، صادقیه ، اوین ، درکه ، نواب ، جنت آباد ، هفت تیر ؛ کریمخان ؛ یوسف آباد ؛ ولنجک ؛ اقدسیه ؛ زغفرانیه ، پرند ، سیدخندان ؛ کامرانیه ، فرمانیه ؛ شهرک غرب ؛ و …. خدمات خود را ارائه می کند. [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][cz_gap][vc_single_image image=”4523″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][cz_gap][vc_single_image image=”4525″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][cz_gap][vc_separator][vc_column_text]

هزینه های سرویس و نگهداری آسانسور : 

خدمات سرویس  و نگهداری آسانسور در مجموعه ی آتیس به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که این خدمات را به سرعت و با به صرفه ترین هزینه در مکان شما به انجام برساند. 

هدف مجموعه ی آتیس ارائه خدمات سرویس دوره ای آسانسور با بهترین کیفیت و به موقع ، است تا میزان تماس های مربوط به اعلام خرابی به حداقل رسیده و رضایت شما که بزرگترین دارایی ما خواهد بود حاصل گردد. 

خدمات مجموعه ی آتیس به منظور شناسایی و  رفع مشکلات قبل از بروز طراحی شده و بدین وسیله موجب کاهش هزینه های خرابی و تعمیرات گران قیمت آسانسور که ممکن است به وجود بیاید خواهد شد. 

همکاران ما در مجموعه آتیس ، با ارائه توضیحات لازم به مشتریان ، شما را از شرایط ویژه قرارداد ، مدت قرارداد و شرایط قراردادهای بازدید دوره ای آسانسور آگاه نموده تا بهترین و به صرفه ترین تصمیم را اتخاذ نموده و متناسب با شرایط آسانسور ، نوع کاربرد و میزان تردد نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_single_image image=”4534″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]

عقد قرار داد :

همان طور که در مراحل مقاله ذکر شد ، فرایند سرویس و نگه داری دوره ای آسانسور اهمیت بالائی دارد.

در این مقاله سعی کردیم جنبه های مختلف سرویس و نگه داری را بیان کنیم.

سرویس و نگه داری برای کاربردهای مختلف و یا میزان تردد ، میتواند مدت زمان مخصوص به خود و یا فرایند مخصوص به خود را داشته باشد.

در صورت هرگونه سوال می توانید از مشاوران مجموعه اوج پیمای آتیس راهنمایی بگیرید .

در انتها یک نمونه قرارد داد شرکت اوج پیمای آتیس ، برای آشنایی بیبشتر شما و شفافیت هرچه بیشتر از شرایط  آورده شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”رضایت شما افتخار ماست ……….” txt_align=”center” add_button=”bottom” btn_title=”02144032320″ btn_style=”gradient-custom” btn_gradient_custom_color_1=”#2172a5″ btn_gradient_custom_color_2=”#fed100″ btn_align=”center” btn_button_block=”true” btn_link=”url:tel%3A%2F02166560069|||”]متخصصین ما هم اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.[/vc_cta][/vc_column][/vc_row]

امتیاز دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =