آسانسورهاي گرد شيشه اي

آسانسور شیشه ای گرد

آسانسورها از لحاظ سازه تفاوت زیادی با هم دارند. در آسانسورهای شیشه ای گرد می توانید به تمام جهات دید داشته باشید و می توانید دیدی 360 درجه را داشته باشید. آسانسورهای گرد شیشه ای علاوه بر دید بسیار زیبا، نمایی جذاب برای اماکن تجاری و اداری لوکس ایجاد می کند و جلوه ای خاص به ساختمان می بخشد.

جنس آسانسورهای شیشه ای گرد

جنس شیشه ای که در آسانسورهای شیشه ای گرد به کار رفته معمولی نیست بلکه از جنس لمینت می باشد.این شیشه در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد و اگر بر اثر ضربه بسیار محکم این شیشه ها شکسته شوند بر خلاف شیشه های دیگر فرو نمی پاشند و سر جای خود می ماند.به همین دلیل در صورت شکستگی از گزند آسیب هایی مثل قطع عضو و بریدگی تهدیدی برای جان افراد نمی باشد.

کابینآسانسورهای شیشه ای گرد

کابین آسانسورهای گرد شیشه ای برای هر شخصی که سوار آنها شده به دلیل نمای شفاف و شیشه ای جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. آسانسورهای شیشه ای یک یا چندین طرف کابین آنها از شیشه است و نحوه نصب آن به این صورت است که از یک سازه شیشه ای تشکیل می شود و مسافر می تواند نمای بیرون را به طور کامل ببیند.

نصب شیشه های گرد

شیشه های شفاف و یا دودی در این آسانسور به کار می رود. کابین آسانسورهای شیشه ای گرد بسیار شیک و متفاوت تر از دیگر کابین ها می باشد. نصب آسانسورهای شیشه ای گرد نسبت به آسانسورهای مکعبی بسیار سخت تر است. آسانسورهای شیشه ای گرد تقریبا به 40 الی 30 درصد فضای بیشتری نیاز دارد. درب های این نوع آسانسور نیز به صورت خودکار می باشد و ابعاد آن 70 الی 120 سانتی متر می باشد.

 

امتیاز دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =