hydraulic car lifts

مزایای آسانسورهای خودروبر هیدرولیک

آسانسور خودروبر آسانسوری است که برای حمل و نقل عمودی وسایل نقلیه طراحی شده است. این آسانسورها برای جابجایی اتومبیل در کانکس ها ، نمایشگاه های اتومبیل ، گاراژها ، خانه ها و موارد دیگر طراحی شده اند. برای مکانهایی با تراکم بالا که فضای افقی زمین کافی نیست، بسیار مناسب است.

آسانسور های خودرو بر یا ماشین بر به آسانسور هایی گفته می شود که به منظور به حرکت در آوردن خودرو ها به صورت عمودی در اماکنی همچون نمایشگاه های خودرو، آپارتمان ها، گاراژ ها و … به کار برده می شوند.آسانسور خودروبر هیدرولیک در مجتمع هاى مسکونى، تجارى، ادارى، پارکینگ های عمومی و … کاربرد دارند.

آسانسور اتومبیل

از آسانسور اتومبیل برای انتقال عمودی وسایل نقلیه و خودرو ها به داخل ساختمان استفاده می شود. آسانسورهای اتومبیل بر می توانند هزینه های کلی را کاهش دهند زیرا برای پارک همان تعداد اتومبیل زمین کمتری لازم است. بالابرهای وسایل نقلیه ، که اتومبیلی را در مرکز ثقل خود قرار می دهند ، در گاراژها و تعمیرگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و به گونه ای طراحی شده اند که برای تعمیر امکان دسترسی به زیر اتومبیل را فراهم می کنند.

تابلو فرمان، سنسور حرارتی، مدار قدرت، ترموستات روغن، فریم کابین، شیر اظطراری برق، شیر ها، جک و پیستون از اجزای تشکیل دهنده آسانسورهای هیدرولیک می باشند. ابعاد کابین آسانسورهای خودروبر معمولاً ۲.۵ تا ۳ متر در ۴.۵ تا ۶ متر بوده و دارای ظرفیتی بین ۲.۵ تا ۷ تن می باشند.

در این دسته از آسانسورها، از لحاظ ارتفاع محدودیتی وجود ندارد، اما بهتر است تا ارتفاع سه طبقه از سیستم هیدرولیک و برای ارتفاع های بالاتر از سیستم کششی  یا گیرلس 2به 1یا سیتم 4 به 1 یا غیره که نیاز به مشاوره دارد، استفاده شود. این آسانسور به علت مزایای آن باعث  ایمنی و تنظیم اتاق در مکان های کوچک ساختمان به کار می رود.

مزایای آسانسورهای هیدرولیک عبارتست از :

1- افزایش ایمنی و کاهش خطر سقوط کابین به دلیل استفاده از جک

۲- برخورداری از حرکت یکنواحت و بدون صدا

۳- توقف ملایم‌تر و هم تراز شدن بهتر کابین در طبقات

۴- حرکت رو به پایین کابین با کمک نیروی ثقل و موتور خاموش

۵- طول عمر زیاد قطعات و استهلاک کم به دلیل کاهش قطعات متحرک

۶- افزایش ایمنی برای نصب و سرویس به وسیله حذف یا کاهش قطعات دوار

۷- افزایش ایمنی و پیشگیری از خطر برق‌گرفتگی به وسیله قرار دادن الکتروموتور غوطه‌ور در مخزن پاوریونیت

۸- کاهش گرمای محیط موتورخانه از طریق خنک شدن الکتروموتور توسط روغن

۹- امکان حذف گاورنر (سرعت شمار) در سیستم‌های جک مستقیم با استفاده از مکانیزم Rupture Valve برای فعال کردن سیستم ایمنی ترمز اضطراری

۱۰- امکان تنظیم سرعت تا ۱ متر بر ثانیه به وسیله شیر کنترل هیدرولیکی که به مراتب کم هزینه‌تر و ایمن‌تر از آسانسورهای کششی ۳VF است.

۱۱- امکان افزایش فضای کابین و کاهش هزینه سازه چاه آسانسور

۱۲- کاهش هزینه نگهداری و تعمیرات قطعات

۱۳- افزایش ضریب ایمنی در برابر خطرات آتش‌سوزی و زلزله به علت سهولت دسترسی به موتورخانه در پایین و امکان خروج اضطراری از کابین

۱۴- دسترسی آسان سرویس کار به موتورخانه در مواقع اضطراری

۱۵- استفاده از فضاهای بدون استفاده با کمترین محدودیت ممکن

 

امتیاز دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =