خدمات سرویس آسانسور در تهران

سرویس آسانسور شامل چیست ؟

آسانسور ها از مهم ترین و کاربردی ترین اجزاء ساختمان به شمار می روند. نقش آن ها در راحتی و بهره وری آسان بسیار کلیدی است. نحوه سرویس و نگهداری آسانسور می تواند در تولید هزینه ها و کارکرد های این وسیله ی کلیدی موثر باشد. با سرویس آسانسور به راحتی می توانید مشکلات احتمالی را حل کرده و کارکرد دستگاه را بازیابی کنید. همچنین با نگهداری صحیح این وسیله، صدمات را به حداقل رسانده و همیشه آن را در بهترین حالت نگهداری خواهید کرد. در ادامه به بررسی چگونگی سرویس و نگهداری آسانسور می پردازیم.
در اکثر مواقع پس از خرابی آسانسورها و یا استعلام بازرس ، مدیران ساختمان اقدام به سرویس و نگهداری آن آسانسور می کنند. اگر وجود آسانسور برای ساختمان شما حائز اهمیت است ، بنابراین باید در نظر داشته باشید که ممیزی های منظم را انجام داده و معیارهای اضافی را ردیابی کنید. به این ترتیب می توانید قبل از خرابی یا استناد به بازرسی ، عدم نگهداری را تشخیص دهید. قطعا برای همه ما این سوال پیش آمده است که طریقه سرویس اسانسور چه گونه می باشد ؟! در این مقاله سعی کرده ایم روش سرویس اسانسور را برایتان شرح دهیم. پس با ما همراه باشید!

خرابی آسانسور می تواند برای مستاجرین بسیار ناخوشایند باشد و هزینه تعمیر آن بسیار زیاد می باشد. از این رو برای جلوگیری از هر گونه تصادف یا مصیبت ، ضروری است که ارزیابی های منظم آسانسور خود را انجام دهید. با وجود انواع شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسوردر تهران ، انتخاب یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور که به بهترین وجه با نیاز و بودجه روزانه شما مطابقت دارد ، بسیار دشوار می شود. از این رو توصیه می شود جهت تعمیر آسانسور خود موارد زیر را حتما در نظرداشته باشید :

تجربه و تخصص

تجربه و تخصص متخصصین در مورد نوع خدمات و ارزشی که به مشتریان ارائه می دهد بارز می باشد. ارائه دهنده خدمات ایده آل برای آسانسور شما کسی است که سال ها تجربه و تخصص در زمینه تعمیر ونگهداری آسانسور داشته باشد. هرچه سطح تجربه بالاتر باشد توانایی تشخیص مشکل ، تعمیر، نگهداری و بهینه سازی آسانسور بالاتر خواهد بود.

در دسترس بودن ابزارهای مکانیکی و الکتریکی

بهترین شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور ، شرکتی است که همیشه دارای انباری از ابزار مناسب مورد نیاز برای نگهداری نیازها و متغیرهای خاص آسانسور باشد.

در دسترس بودن نیروی کار / پرسنل خدماتی

شرکتی که بهترین ابزارها را دارد اما نیروی کار کافی برای ارائه خدمات یا انجام کار سرویس آسانسور در دست ندارد ، نمی تواند تامین کننده خدمات تعمیر آسانسور شما باشد. هنگام انتخاب شرکت لازم است تعداد و توانایی مکانیک آسانسور برای رسیدگی به مشکل را بدانید. این تضمین می کند که در صورت نیاز ، تعمیر و نگهداری و سرویس را دریافت خواهید کرد.

در دسترس بودن حمایت از مشتری و زمان پاسخگویی

هیچ مالک ساختمانی نمی خواهد با شرکتی که خدمات مشتری در زمان نیاز در دسترس نیست معامله کند. شرایط اضطراری ممکن است در هر زمان ، روز یا شب رخ دهد و حوادث و اتفاقات ناگوار به طور غیر منتظره اتفاق بایفتد و به همین دلیل انتخاب شرکتی که خدمات سرویس آسانسور مناسبی به مشتریان خود ارائه می دهد بسیار حیاتی است. همچنین نحوه پاسخ پرسنل مراقبت از مشتری به پرسش و مشکل مشتری نقش عمده ای در تعیین اثربخشی آن دارد. ارتباط بین شرکت و مشتری باید راحت و با سهولت انجام شود تا از یک رابطه کاری پایدار اطمینان حاصل شود.

رضایت مشتریان قبلی

استخدام شرکتی که مشتریان و پروژه های با ارزش بالایی را در کارنامه خود دارد ، توانایی آن را برای ارائه خدمات مشخص می کند. انجام تحقیقات کامل در مورد انجمن ها و پروژه های گذشته شرکت و گرفتن مرجع از آنها قبل از نهایی کردن قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور بسیار مهم است. به انواع پروژه ها/ساختمان هایی که شرکت قبلا آسانسور را در آنها نصب کرده است دقت کنید. هرچه تنوع بیشتر باشد ، نگهداری و سرویس آن شرکت بهتر خواهد بود.

هر چند وقت یکبار باید برای سرویس آسانسور اقدام کنید ؟

اختصاص زمانی مشخص برای نگهداری و سرویس آسانسور در ساختمان شما برای اطمینان از عملکرد صحیح آن لازم است. زمان سرویس آسانسور بستگی به فاکتورهای زیادی همچون نوع ، موارد استفاده و سن آن دارد..

در نظر داشته باشید که کدهای آسانسور نیازمند برنامه کنترل نگهداری آسانسور هستند. روش سرویس اسانسور شامل بررسی تمامی قسمت های عملکردی آسانسور از جمله مسیر حرکت ، سرعت ، تجهیزات اضطراری ، ارتباط تلفنی و عملکرد درب ها می باشد. در اصل ، هر جنبه ای از آسانسور که بر ایمنی و راحتی مسافران در ساختمان شما تاثیر می گذارد ، باید به طور مرتب بررسی شود.

کارآمدترین روش برای تشخیص هرگونه مشکلی ، ثبت اطلاعات مربوط به عملکرد آسانسور است. یادداشت کنید که هر چند وقت یکبار و در چه ساعاتی از روز از آسانسور استفاده می شود. یادداشت زمان وقوع حادثه و تناوب آن ها ، اطلاعات مفیدی برای شرکت تعمیراتی آسانسور می باشد. تهیه گزارش از روند عملکرد آسانسور الگویی برای مسائل خاصی همچون گیر کردن درب و یا صداهای عجیب و غریب است. از این رو آگاهی از نحوه عملکرد آسانسور ، تاثیر به سزایی در نحوه سرویس آسانسور خواهد داشت.

اگر به یک سرویسکار آسانسور حرفه ای نیاز داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه  آتیس لیفت با ارائه ی انواع خدمات در حوزه  نصب آسانسور ، سرویس و تعمیر آسانسور توسط تعمیرکاران و مهندسین کاربلد و حرفه ای، آماده خدمت رسانی در تمامی نقاط تهران به شما مشتریان گرامی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 17 =